sahabat

Khamis, 2 April 2009

kesatria..dulu dan kini

i just hang up with my frenz for bout 1 hour n 16 minute on the phone...and at the same time belek2 gamba lameee...so terjumpe la gamba di bawah ni...ni masa kesatria 1 dulu...masa ni semua jurulatih ade..termasuk la Pn Nadia(skrg cikgu nadia), En Riduan(wak parjo) n Yusri(CE MIIM)...situasi menampakkan atiqah sedang di papah oleh fira...mungkin tak makan sebelum tu...kena tanya tuan punye badan..kenape ye tqa.????bibir dia dah pucat gile..kurang air...badan lesu..fira pon kate"berat lak budak kurus ni"...huhuhuh...


imej seterusnya adalah sebelum imej di atas...masa ni semuaaa kena lompat bintang..tapi yg sorang ni macam nak terbang pon ade...esh3..bahaya...takut terlepas sampai awan..pastu xde sape nak sambut nanti...ha3


seterusnya...teriakan dari ketua platun..qayyum(a.k.a pakwe fira)...ade qayyum ni..kerje jd lebey mudah...xde la kitorg nak menjerit jer..dalam kelas membebel..kat padang lak nak menjerit..huhuh

imej2 di atas adalah semasa kesatria 1 bagi grup alfa n kawan2....baru aku perasan muka bdk bernama alfa dalam gamba aku ni...sblm ni x prasan...dah tamat latihan dah pon..pasni nak bawak gi camping lak....hmmm....ujian getir bakal menyusul...

percayalah

8 ulasan:

  1. ehem2. disini tqa ingin memberi penjelasann yer.

    warghh!giler segan kot en.ajiss uii.. err.. ye sebenarnya.sy tidak pasti sbb2 nya.. lupa. alahh saje jer.nk bermanje ngn cik fira.! hahahahhaha.

    BalasPadam
  2. owh nie mmg nak keno nih!
    siapla en ajisss..
    ketipung payong bkl menyusul!.wahhaha..
    tak phm kan? takpe2 nnt en ajiss tgokla..huh

    BalasPadam
  3. awk nk menyanyi ker???jangan...hujan lebat nt...banjir 1 mmc...tqa macam nenek si bongkok lapan...he3

    BalasPadam
  4. hahahhahahha bongkok 8..sian tqa c fresh n white..aiyak c en ajis mcm nak bls dendam je..
    alaaa en ajis mcm tak pnh dgr sye nyni tyme asgmnt sound forge..hakhak

    BalasPadam
  5. selamat tinggal kesatria, ha2

    BalasPadam
  6. hehehe...
    selamat tinggal kesatria MMC!
    hehehe
    gambar tqah pali kesian sekali...
    pastu gambar emilia paling lawak..die paling tinggi lompatannya...
    hahaha

    BalasPadam
  7. tqa : air...air...aiiiiirr...(macam baru balik dari padang pasir)

    emilia : lompat tinggi2 sampai awan biru...(menyanyi, nasib baik tak hujan)

    yooo la dah habes....aku ni jugak la yg kena ajar junior korg nt...

    tq atas kerjasama yg diberi...

    BalasPadam