sahabat

Ahad, 29 Mac 2009

pakcik saya seorang jurugambar



dah lame sangat aku tak jenguk anak2 buah aku yg 5 org ni.....kakak dah msuk darjah 2, abg temal dah masuk tadika...syahmi masih kuat makan...ana lak stil manja2 ngan mak wlu dah ade adik...n yg kecik skali, nabihah dah boley jalan...dah besar dah diorang ni......

last thursday saya dapat call dari previous customer, dia kata anak makcik dia nak kahwen n cari photographer, not expect anything pon.....naseb baik masa tu xde job..ingat nak finish album bulan feb n mac...(alhamdulillah dah siap)..tapi terima jer la..sebab xde bende bikin..at least aku bleh kumpul sket ntuk my new car financial fees..insyaallah...

(hari sebelom "earth day"..merai orang yg semakin tua...hepi besdey wahida & belated besdey to shark n nani)

malam tadi dunia menyaksikan sokongan atas kempem "earth hour"...walau ini pertama kali untuk malaysia dan untuk aku juga...walau telah di adakan kempen selama ntah bape lame....tapi still ade gak yg tak amik peduli..even kat kawasan rumah aku ni..mungkin kerana didiami oleh golongan yg sudah lama(famili) kat sini....takpe la...sebagai manusia yg menduduki bumi..baguslah kalau anda sedar..yg belum tu..sedarkan lah mereka semua..even ade gak "outing" ntuk earth hour ni..ingat - ni bukan masa untuk kita berpesta -ingatan dari azralramlay

selamatkan bumi kita...

3 ulasan:

  1. wah maw bli keta sudah!
    jom jalan2..haha!

    BalasPadam
  2. hahah caya la.. ehem2. sy sokong earth hour jugk!! rumah padam semua lampu.! :) yeaa

    BalasPadam
  3. cukup masa kena padam lampu..jgn membazir...

    BalasPadam