sahabat

Sabtu, 28 Mac 2009

"Earth Hour"

830 - 930 malam / 28 mac 2009

tarikh dan masa untuk bumi...untuk kita mengurangkan pemanasan global yg di lakukan oleh manusia selama ni...sama2 la kita menyokong kempem seluruh dunia.sama2 kita tutup lampu n letrik kat rumah...insyaallah, aku akan tutup suiz letrik rumah malam ni..sama2 kita bergelap seketika...tapi jgn le bergelap sgt...takut ade sesuatu yg tak diingini lakyg mask nt..dan dalam masa ni, jangan la ade lak yg amik kesempatan atas kegelapan dunia ni...tiada kecurian tiada kerompakkan dan tiada peperangan....

insyaallah....

6 ulasan:

  1. yooooooooooooo2!
    sye sokong en ajis..
    tp sye on9 je..ta ttp spenohnye la..haha
    en ajis nak tnye!
    kwn sye nak bli kamera d450 kot..
    sye soh die tgu pc fair..
    pc fair murah lg kan?

    BalasPadam
  2. earth hour??malaysia mcm xsaport je..
    takat KLCC ngan Kl Tower Je yang padam
    baik xpayah..

    pape hal saya tutup lampu..hahahah(gelak abu)

    BalasPadam
  3. mungkin kesedaran tidak sepenuhnya...bersyukurlah kerana kita sedar... even rumah2 kat area sy ni pon ramai yg x tutp lampu...mgkin family yg tua2...tak tau perkembangan dunia

    BalasPadam
  4. ish en ajis tak jwb soklan sye diatss! ;(

    BalasPadam
  5. tak berbaloi cik emiliaaa....trus bli kat kedai jer....kaw tim ngn tokey kedai

    BalasPadam